בדיחה תוצרת מוחי הקודח

נכתב ב-30 באוקטובר 2007, 1:17 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

6

למה פיטרו את העובד ברשות הטבע והגנים?

כי הוא נח על עמוד!

נלוז

נכתב ב-29 באוקטובר 2007, 9:12 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

7

הארץ: חברת "עלית קופי טו גו" הגישה תביעת דיבה על סך חצי
מיליון שקלים נגד שלוש מלצריות המוחות על תנאי ההעסקה בבית הקפה הממוקם
ליד אוניברסיטת ת"א

זה מגעיל אותי. הם יודעים שאין שום סיכוי שהבחורות האלה יוכלו לשלם כזה סכום, משמע, התביעה נועדה להפחדתן בלבד, ואם אכן כך הדבר, השופט צריך לזרוק אותם מכל המדרגות ולהואות להם לשלם הוצאות למלצריות כולל בזבוז הזמן שלהן וקנס של רבע מיליון שקל למדינה על שהיתה להם החוצפה לבזבז את הזמן של בית המשפט בכך שהם משתמשים בו ככלי הפחדה. ואני יודע שבישראל לא פוסקים כאלה סכומים ובצורה כזאת, אבל זה לא אומר שלא צריך לעשות את זה.

כל זאת, כמובן, אם אכן מה שנטען בתביעה לא נכון. אם זה כן נכון, אז אני מניח שזה חצי מוצדק – הרי נגרם לבית-הקפה נזק עצום מהשביתה, ממש ריק שם, לפי הדיווחים. ולמה רק חצי מוצדק? כי כשחברה גדולה וחזקה כמו "עלית" תובעת שלוש מלצריות, שהן כנראה סטודנטיות נאבקות, על חצי מיליון שקל, אפילו אם הן גרמו בעקיפין להפסד כזה לחברה, זה מסריח. מאוד.

מה גם, שזה לא שהן לקחו מהחברה כסף. הן רק הקשו עליה להרוויח. זה עדיין לא בדיוק אותו הדבר. לא בדיוק.

חוץ מזה, מבחינת יח"צ, חברה גדולה שתובעת 3 סטודנטיות מסכנות לעולם לא תראה טוב, אפילו אם זה כדי "להגן על שמה הטוב של החברה". זה פשוט טעות.

גילוי נאות: הכותב חושב שקופי טו גו זה בית קפה די מעפן, שנהנה מהמיקום שלו ותו לא, ושיש בו מלצריות שמסוגלות להציע לך "לימונענע בלי נענע" ולהתעקש שזה לא לימונדה, זה לימונענע בלי נענע!! וזה אכן קרה לי.

איך לא לקרוא למוצר שלך

נכתב ב-25 באוקטובר 2007, 22:45 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

1

לפי nrg, המעצב הבריטי תומאס בלהאצ'ט המציא מגרסת נייר המופעלת ע"י אוגר שרץ בגלגל שלו. המצאה נחמדה. שיהיה.

איך הוא קרא לזה? Hamster Shredder. לו אני הייתי צריך לתרגם את השם הזה בלי ההקשר, הייתי ללא ספק מתרגם את זה ל"מגרסת אוגרים". מקסים…

קצת הזכיר לי את הדבר המזעזע הזה: Joe Cartoon – Frog in a Blender

החוצפה

נכתב ב-23 באוקטובר 2007, 17:00 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

4

גועל נפש.

אפילו אם אולי יש לך זכות חוקית לזה, מבחינה מוסרית, אחרי שניסית לחתור תחת שלטון המדינה (ועוד ע"י רצח, לא פחות), אין לך זכות לדרוש את הגנתו של הגוף שבו ניסית לפגוע.

אז נכון שלטענתו הוא ניסה "להציל" את המדינה, אבל זה מעניין לי את התחת מה הוא חושב. העובדות (!) הן שהוא ניסה לשנות את הכיוון שמנהיגי המדינה הלגיטימיים (!) בחרו, באמצעות אלימות פושעת. ואני לא סתם אומר "אלימות פושעת" כביטוי, רצח זה באמת פשע בהגדרתו והוא באמת אלים.

כל היגאל-עמיר-fest הזה בכלל מחליא. וכל האנשים שרוצים לשחרר אותו, או לתת לו הקלות, וכו', צביעותם מרקיעה שחקים, כי הם טוענים שהם מתנגדים למעשו שלו, אבל כל מני "נסיבות מקלות" שאמורות לשכנע אותנו שזה הגיוני לשחרר אותו, כשבעצם, הרבה מהם, אם לא רובם, לא מתנגדים למעשה שלו, ושמחים על כך שהוא עשה את זה, כי הם רואים בכל "סמולן" מוסר-שטחים אוהב-ערבים בוגד, וככזה דמו מותר, ויותר מזה, הם שמחים מתוצאות הרצח (או מה שהן כנראה תוצאותיו), של עצירת ודרדור תהליך השלום. אז השקר הגס שלהם בכלי התקשורת מחליא אותי כמעט כמו המטרה שלהם, ומכיוון שמדובר באנשים דתיים בחלקם, זה מחליא אפילו יותר, כי אני די בטוח שאסור לדתיים לשקר, גם אם ממש ממש בא להם.

My Thunderbird went on a diet, and lost all its thunder!

נכתב ב-22 באוקטובר 2007, 11:57 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

4

אני קם בבוקר, רואה שהציפור קרסה בלילה. פותח מחדש, אין הודעות באינבוקס. אומר לו לבנות מחדש את האינדקס, ומגלה שהוא השאיר לי רק את ההודעות שלא נקראו (יש שם איזו הגדרה דיפולטית שצריך לשנות, ואז לעשות אוקיי, ואז לפתוח מחדש את החלון כדי שהיא תישמר. נורא חכם). אז עכשיו אני צריך לפתוח את הקובץ בעורך טקסט ולשנות את כל שדות ה-X-Mozilla-Status כדי שלא יהיו מחוקים… וזה קובץ עצום! כל עורך טקסט שניסיתי התפגר תחת 2 ג'יגותיו. אז פניתי לכלי שאני יודע שלא מכזיב: HIEW! זאת תוכנת דוס בת לפחות עשור (למרות שנראה שיש לה גרסה חדשה), שיודעת לעשות חיפוש והחלפה של מחרוזות בלי לטעון את כל הקובץ לזיכרון. הבעיה שלי היא שאני לא יכול להסתפק בזה, לדעתי. אם תסתכלו בטבלה בלינק, אני לא צריך למצוא מחרוזת ספציפית אחת ולהחליף אותה, אלא למצוא כל הודעה שיש לה את הביט של המחיקה (0x0008) ולהעיף אותו… אז אני הולך לכתוב איזה סקריפט שיעשה את זה, ואז לפרסם אותו כאן. למורת רוחם של הלינוקסאים, זה כנראה יהיה VBScript, אבל הם בדיוק האנשים שיכולים לכתוב סקריפט כזה בשורה אחת עם grep ו-awk ו-regexpים, אז אני לא דואג. :)

ראיתי שמישהו כבר כתב תוכנה כזאת, אבל לא נראה לי שאני סומך עליה. אולי הוא לא התעמק מספיק… וגם, נראה לי שהוא קורא את כל הקובץ, מה שיהרוג את התוכנה…


(הכותרת היא פראפרזה על בדיחה החנונית העבשה "My hard drive went on a diet and lost all its FAT!". זה היה מצחיק יותר כשמישהו עדיין השתמש ב-FAT…)

פראייר: כן/לא

נכתב ב-21 באוקטובר 2007, 20:14 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

2

בזמן האחרון מתקשרים אלי יותר ויותר סוקרים טלפוניים.

עד לאחרונה, השתדלתי להיות נחמד ולענות להם, כי אני יודע שהם מסכנים ומרוויחים מעט ולפעמים לפי שיחה וכו'. אבל נראה לי שהם סימנו עלי "כן" בשדה ה"פראייר" בטבלת הטלפונים שלהם, כי משיחה פעם בשבועיים זה הגיע למצב של לפעמים שתי שיחות בערב אחד! התחלתי להגיד להם "לא". גם אין לי זמן הערב, אז זה אמיתי. אבל עדיין, אני תוהה כמה "לא" צריך להגיד לפני שהם משנים לך את הסימון בטבלה…

Every cloud has a silver lining

נכתב ב-21 באוקטובר 2007, 18:24 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

4

אז בקשר לזה שאני ועדן נפרדנו, יעל אמרה לי במסנג'ר:

"טוב נו, לפחות אתה יודע ש*אפשר* למצוא בנות נורמליות… זה פשוט ממש ממש קשה ;-)"

שם לאתר של רינגטונים שאנטיים

נכתב ב-16 באוקטובר 2007, 22:56 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

1

"רוח וצלצולים"

"מהדורה מוגבלת" בביפ

נכתב ב-15 באוקטובר 2007, 0:52 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

0

זה מצחיק. הם משתפרים עם הזמן. נראה לי שזה מצחיק בעיקר בגלל שהם יודעים שלאף אחד לא אכפת, ומרשים לעצמם הכל. בטח יורד המון בעריכה, אבל לא מרגישים את זה, וזה יפה.

בדיחות

נכתב ב-14 באוקטובר 2007, 17:31 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

2

  • לסלקום, חברת תקשורת, אין טלפונים במרכזי השירות שלה (אני מאמין שיש, אבל הם לא אומרים אותם ללקוחות. אותו הדבר)
  • חברות אינטרנט כמו נטוויז'ן, 012, וכו', לא מפרסמות מחירים באתר האינטרנט שלהם. טוב, מי עושה עסקים באינטרנט? (ברור שזה כי הן רוצות אפשרות לדחוף לכל לקוח מחירים אחרים לפי כמה שהוא פראייר. מגעיל, לא?)
  • אתר של ספק אינטרנט שנראה כמו משהו מ-geocities ב-1995…