עדכוני הבלוג

נכתב ב-27 ביולי 2009, 21:18 | על-ידי לירון | קטגוריות: כללי

4

הכי חשוב: אני מתארח ב"פודקאסט זה לחלשים" של אהוד קינן וארז רונן! עוד לא האזנתי לזה, כי זה עלה כרגע, אז יש סיכוי שאני נשמע כמו דביל. :)

קצת פחות חשוב: עדכנתי את עיצוב הבלוג! כבר הרבה זמן, במיוחד מאז שבניתי את "קאפקייקס", מדגדג לי להחליף עיצוב לבלוג שלי. עכשיו סוף סוף עשיתי את זה. מי שקורא ב-RSS מוזמן להקליד ולראות במו עיניו. אני תוהה אם יש עוד בלוג עברי שמשתמש בעיצוב הזה. מישהו מכיר?

כחלק מהעדכון של העיצוב, אגב, גם החלפתי מערכת מנוי דוא"ל – מעכשיו זה לא דרך FeedBlitz מעפנים אלא עם תוסף שמותקן על הוורדפרס שלי. זה אומר שמנויי הדוא"ל יקבלו הודעה מיד עם פרסום פוסט חדש, ולא יממה אחר כך, ושהכתובת שלהם לא תעבור לצד שלישי (אגב, יש לציין שלמיטב ידיעתי FeedBlitz לא שולחים ספאם בשום צורה, אבל לכו תדעו מה יקרה מחר או עוד שנה). בכל אופן, מי שרצה לעשות מנוי דוא"ל והתלבט – עכשיו זה הזמן!

בנוסף, וזה פחות קשור לבלוג, פתחתי טוויטר ביקורת מסעדות. זה סוג של "התפתחות" של בלוג ביקורת המסעדות שהיה לי ולחבר'ה. אני עוד לא לגמרי בטוח שלא נחזור לכתוב בבלוג, אבל טוויטר זה הרבה פחות מחייב, ולכן יש יותר סיכוי שבאמת יתווסף אליו תוכן.

תגובות (4)

שלום לירון החמוד
תשמע לא ידעתי שבנית את הבלוג של הקאפקייקס – זה מגניב אני מבקרת שם מדי פעם בין (סיבובי הבלוגי אופנה שאני חורשת עליהם… )

עלה והצלח
דנית טוקסיטו :)

היי.
אני לא קושרה אלייך אבל אגיב.
אני לא מבינה את הקטע של טוויטר, באמת.
ניסיתי.
כלום.

לינק לתוסף WP?

Post Notification – http://pn.strübe.de/

אני מרוצה ממנו למדי.